onsdag 4 november 2009

Ännu en dag har gått!

Jaha nu har ännu en dag gått och mina ungar är fortfarande sjuka, men de får inte vara det längre för soc. Så i morgon får de gå till skolan vare sig dom hostar så dom spyr eller inte.
Hade ett samtal med soc i dag och dom tjatar om både det ena och det andra, jag blir så förbannad, för jag tycker inte dom har någon rätt att trycka ner mej och mina barn mer, vi mår redan dåligt.
Ilskan tog jag ut genom att möblera om en del och hoppas att jag ska kunna fixa resten senare i veckan. Det kändes skönt att bära lite skåp och sängar, men jag fick ju för jävla ont i höften igen. Men i ilskan bryr jag mej inte.
På vår kvällspromenad så blev vi 3 människor och 4 hundar. Adam gick med på att stanna hemma och vila upp sig inför skolan. Annars vill han gärna med och gå med "sin" hund Sigge.

2 kommentarer:

  1. Och Adam har så rätt Sigge är verkligen hans hund. Sigge har valt Adam till sin människa.

    SvaraRadera
  2. När jag läser allt du skriver, vill så gärna hjälpa dej på nåt sätt, frustrerande att inte kunna göra något.......
    Du har en styrka som är beundransvärd..........
    Kan bara önska dej lycka till.............

    SvaraRadera