måndag 23 november 2009

soc, utveclingsdsamtal mm

Usch känns jobbigt idag. Flera möten idag. Först till soc där sitter jag i godan ro och väntar på min tur, in kliver mitt ex som bla har hotat mej, våldtagit mej och så vidare. Snacka om panikångets attack, jag lämnade väntrummet och gick in till tandläkaren för att "komma undan".
Gick tillbaka efter en stund och fick komma in och lugna ner mej.
När jag är klar så ringer jag till Thomas och hör om han har tid att prata lite medans jag går hem så jag ska kunna skingra tankarna lite, då lägger hans telefon av efter 1 min.
Sen ska jag iväg på utvecklingssamtal och där möta mina minsta barns pappa som nu vill vara med på sånt, han har aldrig varit det förut. Igår kom minstingen hem från pappa och kunde inte gå upprät för han hade så ont i magen. Det blev akuten men dom hittade inget fel. Det hela berodde nog på att pappa låtit Adam dricka en Red bull shot (en koncentrerad red bull ca 5 st ska en sån motsvara). Jag blir tokig på sånt. Tillbaka till idag så dök han bara inte upp utan Gabriel ringde till honom och då lovade han att komma, men inte gjorde han det. Oj vad förvånad jag blir!!! Inte alls, blir bara väldigt ledsen för mina barns skull.
Han har ju sagt på våra möten på soc att han vill vara med men det är en sak att säga en annan sak att genomföra.
Jag blir förbannad på sånt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar