söndag 1 november 2009

Cia tillbaka!

Nu har Rosa kommit tillbsaka med Cia och han bara skakar på huvudet och talar om för mej att jag har en konstig hund. Till att börja med så hatar hon att sitt på säten utan vill ligga på golvet i stället, problemet var att det var fullt med grejor på golvet så sätet var egentligen det enda alternativet men hon krånglade sig allt ner på golvet. Sen kommer dom då ut till Rikard och där släpps hon ut lös, luktar lite och kommer på att här har jag aldrig varit förut, vad ska jag göra nu? Jo en bit bort står en man och kapar ved, dit går vi och ser om det är intrssant, rädd för oljud, vad är det!!!
Nåja efter en stund går hon runt och luktar och bryr sig inte om något särskilt, ja då nästan trampar hon på ett barn som har kommit ut och vill hälsa, men Cia är så upptagen så hon märker inte det förrän hon har gått förbi en bit och då stannar hon upp och ser sig om och upptäcker att där står det en flicka som vill gosa. JIPPIE!!
Dettta är alltså min stora farliga schäfer jag skriver om, jag får ofta höra att hon är farlig men inte Sigge och Thor för dom är söta och inte Schäfer!!
Ne nu ska jag ta och göra mej i ordning för vår kvällspromenad.
Ha det så bra alla bloggare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar