lördag 21 november 2009

hundvakt!

Idag har jag jolt när Kalle och barnen är i göteborg och hälsar på Pia. Hon har ju haft en hjärnblödning och ligger där nere nu. Hoppas allt går bra så hon kommer på benen snart.
Vi saknar henne så mycket jag och mina hundar. Hela den här veckan har varit kaos på alla sätt och vis och jag vet inte vart den har tagit vägen. Men nu hoppas jag att saker och ting ska börja falla på plats och livet ska gå tillbaka till sitt vanliga lunk.
Igår var jag och barna inne i skövde, Gabriel köpte en dvd box med skräckfilmer, han älskar sånt. Adam köpte ett nytt 360 spel.
Sen hämtade vi Thomas och Ozzy som ska vara hos mej i Tibro i helgen och meka bil.
Vi får väl se hur det går, jag har så jävla ont i höfterna idag. Jag har hostat sönder dom eller något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar