tisdag 3 november 2009

hopplöst

Idag känns det mesta hopplöst. Jag tog mej i kragen och gick till arbetsförmedlingen men fick panik efter ca 45 minuter, då rann svetten och hjärtat höll på att hoppa ur mej och tårarna gick knappt att hålla tillbaka. Då hade 1 kommit in det var nr 32 när jag kom dit och nr 33 när jag gick 45 minuter senare.
Sen var det dax för nästa slag. Min lilla adam och en kompis har gjort sönder en cykel och ska dela på betalningen på 1000 kr enligt mamman. Jag gick ner till cykelaffären och ville betala hälften som jag ska göra, då visar det sig att det bara var 693 kr som skulle betalas och att dom vill blåsa oss på restan. Schyssta kompisar ungarna har.
Jag blir förbannad på sånt.
Sen så håller Adams tjej på och smsar hela tiden och vill vara med honom, han är sjuk och ska vare sig gå ut eller vara med kompisar. Hon vill bara inte fatta det.

2 kommentarer:

  1. Smart att du gick ner till cykelaffären för att betala långnäsa till kompisarnas mamma och pappa som inget tjänade på affären.
    Att inte lilla tösen kan begripa snart får jag ta och vända upp& ner på henne.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Stå på dej!!!!!!!

    Bra gjort, att du gick ner till affären....
    men fy f*n , vilka ruttna människor det finns som försöker utnyttja situationen....
    Jävligt dålig stil!!!! Men du gjorde så rätt!!! Verkligen!!!
    Ge inte upp, det blir bättre ....

    Du är en stark människa som orkar kämpa för dina barn och hundar..... någon som man ska beundra!!!

    Kramar!!!
    Glöm inte bort att du är en fantastisk kvinna!!!

    SvaraRadera