söndag 4 oktober 2009

1årskalas!

Nu ska jag straxt i väg på kalas. Det ska bli roligt.
Hur får man barn att använda garderober, min minsta, Adam tycker att golvet är en bra garderob. I alla fall när det gäller att lägga in sina rena kläder, de hamnar på golvet och sen rätt ner i tvättkorgen för då har det kommit katthår/hundhår på dom och då vägrar han använda dom för då är dom ju inte rena längre. Eller så har någon trampat på dom, för dom ligger mitt i vägen. Jag tvättar helt enkelt sönder hans kläder innan han knappt har hunnit använda dom.
Det är ju särskilt hgärligt nu när jag har en hund som löper och en unge som inte stänger dörrar.

2 kommentarer:

  1. Testa med hinkar en lingon hink för kallingar en för strumpor och så vidare. gör hål i locken så att han bara kan stoppa ner handen och ta upp ett par. hinkarna kan han ha under sängen typ.

    SvaraRadera
  2. http://tibrobk.se/
    denna adress fungerar här kram pia

    SvaraRadera