fredag 2 oktober 2009

Barn med hund.

På vår kvällspromenad blev vi 5 hundar med förare, varav 2 av förarna var barn. Dom var jätteduktiga med sina hundar.
En guldstjärna till Adam och Mikaela med Sigge och Molly.
Man märker att barna kan vara väldigt uppmärksamma och tycka saker är självklara som man själv inte ser. Bara en sån sak som Adam sa idag. Han undrade varför vi inte gjorde som igår med Björn och Sassi för Mikaela och Molly som har ungefär samma problem. När han sa det så kände jag mej jätte dum som inte tänkte så långt. Det vore ju jättebra för dom om vi gjorde så, tror jag i alla fall. Det är helt klart värt att testa.
Nu ska vi ha lite fredagsmys med chips och kolla på tv, ja jag ska ha i alla fall. Jag tror inte Adam och Mikaela vill kolla på tv med mej utan dom vill se någon film i stället,men Gabriel kanske har förbarmande över sin gamla mamma och vill kolla på tv med mej.
När jag var ute nu i eftermiddag så hade jag på mej mina nya skor och gissa att jag har ont i mina fötter.
Dom gör sååå ont!!!

1 kommentar:

  1. Jag skriver under på guldstjärnorna.
    Och ungarna är som en böld jag nämner inte var men gissa om jag gillar dem allihop gabbe adam och mika och jag har inte en gnutta släkt drag till dem. Det är sunda individer som kan vara jävliga men någonstans så har de en logisk tanke i det mesta de gör logisk efter deras kunskaper (om man bortser för från när de hetsar varann till dumt). Då kan man inte bli arg på dem på riktigt jag skäller på dem när de gör knäppa saker, men jag ger dem beröm när de gör bra saker också. Ibland undrar jag hur det låter när jag går på men de är som sagt sunda och vet att jag gillar dem (hoppas jag för det har jag talat om också). Andra människor kanske bara hör skället. So what vem bryr sig om andra? ungarna vet att jag bryr mig om dem i alla fall.

    SvaraRadera