lördag 3 oktober 2009

regn i massor

Jaha idag regnade det nästan hela dagen och vi blev bara 2 på vår kvällspromenad. Men men jag hoppas att det bara var en tillfällig svacka och att vi blir fler i fortsättningen.
Adam och Mikaela var inte med i kväll men jag tycker inte man kan begära att 2 tioåringar alltid ska gå med.
I dag var jag nere på Candela secondhand och hittade en snygg munkjacka till Gabriel, 3 böcker till mej och en cykel till Adam. Alltihop gick på hela 195:-, som hittat.
Jag, Adam och Mikaela har haft röjning i tv-rummet och flyttat soffa och allt, det var välbehövligt.
I morgon ska Svea ha ett årskalas i fagersanna det ska bli kul och se hur mycket hon går om hon nu vill visa det. Det är ju inte säkert.
Nu ska jag ringa hem ungarna och sen blir det lite tv för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar