måndag 19 oktober 2009

Veterinärbesök.

Idag ska jag med min tik Cia till veterinären. Hon ska få en abortspruta. Jag har en väldigt kåt hane som tar alla chanser han får och lite till. Men men jag har som sagt inte bestämt mej om jag ska ta en kull till mellan dom. Det blev ju väldigt bra valpar men har jag lika stor tur att få dom sålda nästa gång och till bra hem dessutom. Ja ja den som lever får se.
Inga utav mina barn kom iväg till skolan idag, men jag har själv haft ont i magen sen 18.30 i går kväll och varit på toaletten minst 10 ggr sen dess. Så jag har full förståelse för dom för det är nog samma dom har just nu.
I går hade vi det jätte trevligt först var vi ute på en promenad i stiftelseskogen med Tibro brukshundsklubb och sen tog vi vår vanliga kvällspromenad. Vi lät hundarna springa fritt och kallade in dom i flock så att säga så de fick springa emellan oss och de verkade trivas jätte bra. Dom var så duktiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar