lördag 31 oktober 2009

lov och sjuka ungar är inte roligt!!

Nu börjar det här bli rejält tråkigt med sjuka ungar och jag med ont i höften.
Inget funkar och blir bra. Adam vill inte äta något, säger nej till allt, glass, chokladpudding, pizza mm. Han är helt klart inte sig själv just nu.
Gabriel känner sig darrig och har ont i huvudet.
Själv ska jag försöka ta mej ut en tur med hundarna och se om jag får med mej några fler. Har skickat ut lite sms med inbjudan så jag får väl se om jag får några svar.
Fick just ett svar från Erika, hon har infektion i ögat och blöder näsblod så hon vill inte föjla med av förklarliga skäl.
Men jag har smsat till fler och får väl se om det är någon annan som vill med, annars går jag och mina vildar själva och har en egen trevlig stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar