torsdag 22 oktober 2009

Varför ens försöka!!!

Idag har varit en helt hopplös dag. Den började med att Gabriel funkade bra i morse (jag väckte honom en halvtimme tidigare) så han var redan klar den tid han ska 7.40, då hinner han lugnt gå till skolan och komma i tid. Då säger Marina (hemma hosaren) att han ska vänta och att hon ska köra honom. Då hör till saken att på mötet igår tog jag upp hur viktig den promenaden är för honom eftersom han behöver röra på sig då han är överviktig.
Adam bara vägrade att klä på sig så där fick jag ta till våld och klä på ungen. Då tycker Marinas att jag är duktig och sen går hon iväg med Adam till skolan. Det tar knappt en kvart så är dom tillbaka igen och Adam ska gå till skolan när han känner sig bättre. När tror ni han gör det, ALDRIG.
Så min styrkedemonstration var helt i onödan. Jag och Adam kunde båda haft det mycket trevligare. Han var ju inte vidare glad på mej precis, utan jag var jävla kärring, hora, idiot mm.
Nåväl jag Adam Pia och hundarna tog oss en promenad på eftermiddagen och hade det trevligt, det kändes skönt efter morgonens bravader.
Efter det så fick Adam gå till Badhuset och bada, så jag sitter och väntar på att han ska komma hem nu och äta.

Nu på kvällen blev det bara jag och Pia med våra hundar men vi hade en trevlig promenad ändå även om det är roligt när vi är fler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar