onsdag 14 oktober 2009

Tv-spel!!




Tänk vad fort dagen går när man har roligt. Idag fastnade jag framför X-box:et. Jag är hopplös när jag väl sätter mej, först Crash Bandicoot och sen Guitar Hero, dom är beroende framkallande vill jag lova. Förra året satt jag och spelade Need for speed och har funderat på att köpa ett nytt men just nu har jag som sagt fastnat i de här två spelen.


Idag blev jag och Rosa själva på promenaden men vi hade det så trevligt så. Thor och Sigge fick springa och busa och så körde vi lite inkallningar. Det gick riktigt bra så jag känner mej jätte nöjd med kvällspromenaden.


1 kommentar:

  1. ibland är det skönt att vara få.
    Jolt skötte sig på mötet självklart är hon allas älskling men hon lägger sig under bordet på sin poncho och sover.
    Kram Pia

    SvaraRadera