torsdag 1 oktober 2009

Härlig kvällstur!

Idag har varit en regnig dag men väldigt trevlig. Sara med kille och hund kom och hälsade på under dagen, och vi hade det trevligt. Åt och hade det bra.
På kvällpromenaden blev vi 5 hundar med förare och jag blev så glad när vi hittade ett sätt för Björn att få bra kontakt med Sassi. Sassi blev jätte stolt när hon fick gå lös och inte dom andra då lyssnade hon verkligen och hade koll på Björn.
Adam kom på att han skulle ha fika med sig till skolan så promenaden fick gå vägen om ica där detta införskaffades.
Får väl hoppas att det blir bättre väder i morgon när han ska utedag än det har varit ute idag.

2 kommentarer:

  1. Tack, så mycket...det ska jag göra.
    Är riktigt mysigt att få bli mormor.

    Ha det gott.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Alla ska ha det beröm de gör sig förtjänt av så otroligt skönt att kunna ge Björn beröm han behöver det för att komma vidare.

    Jag har känt att jag bara sett saker som jag varit negativ till men igår såg jag att den fanns där kontakten en underbar känsla jag ryser över hela mig av att se sådant av välbehag.

    SvaraRadera