onsdag 30 september 2009

Våffelkväll!

Idag fick jag iväg båda barna till skolan och mej själv till MVC.
Cookie kom hit vid 8 tiden för jag skulle vara hundvakt en stund, då blev det livat här vill jag lova. Efter 2 timmar var Thor helt slut och ville inte leka mer, men det ville hon. Hon är ett riktigt energiknippe.
På kvällspromenaden blev vi 4 hundar som fick leka. Fullt ös medvetslös är vad som gäller tycker dom.
Nu sitter barna och mumsar våfflor och tittar på Simsons, de verkar faktiskt ha det riktigt trevligt tillsammans. För en gångs skull.
I morgon ska Sara, Tobbe och Athena komma hit så hundarna ska få leka lite. Det ska bli roligt att träffa dom, det är ett tag sen vi träffades för Athena har löpt.
Ikväll så blir det sängen tidigt för då ska jag och barna mysa till "Oskyldigt dömd" på TV4.
¨Nej nu ska jag gå ut en kisse runda med hundarna innan sänggående och TV.
Ha det så bra alla bloggare och bloggläsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar