måndag 28 september 2009

Sjukhus besök!

Ja ha nu har jag nog lyckats överträffa mej själv. Försökte hindra min lille son att göra sönder en postlåda och lyckades göra illa hans lillfinger ordentligt. Så det blir ett sjukhus besök nu ikväll. Kvällspromenaden med hundarna var lyckad fram tills vi skiljdes åt det var då min son fick ett utbrott för att han inte fick fortsätta att vara ute och att han var hungrig. Det var då brevlådan kom i vägen för hans vänstra hand och jag sög tag i den för att hindra honom att slå mer.
Ja vi får väl se hur det går på KSS.

1 kommentar:

  1. Han lyckas alltid att de till att han är skadade den gossen. Om han inte får till det själv ser han till att han blir hjälpt brevlåda, inlines vad är det mer cyklar ja alla har väl sina färdigheter hans är tydligen att bli skadad.
    Hoppas det går bra på KSS, ni kanske får eget rum snart, eller åtminstone en säng som det står Adam på.
    Bra att promenaden var lyckad vi kanske får sällskap av Maria (gulavillan) och hennes shelti nu när valp kursen tar slut någon kväll i veckan, hon tyckte det lätt kul. Alla är välkomna sa jag som jag brukar med eller utan hund ung som gammal.
    Sov gott när du hinner.

    SvaraRadera