tisdag 15 september 2009

Tisdag och migrän!
















Jag hatar att ha migrän. Startade i söndagskväll och sitter fortfarande i men har lugnat sig lite. Det har däremot inte min ena katta som har börjat marsa och terrar hundarna och tjuter. Så mysigt. Har nu i kväll varit ute en sväng med Pia och Jolt och Mikaela och molly. Molly är en av mina valpar. Mikaela är Adam min 10 åriga sons flickvän. Hoppas att jag slipper huvudvärk i morgon så jag kan gå ut och ägna mej lite åt hundarna, det behöver dom.
I morgon ska Adam ha vandringsdag och ut och gå en mil med skolan, det ska bli spännande och se på vilket humör han är efter det. Han har nämligen rejält med läxor att göra när han kommer hem. Men men man får väl se och hoppas på det bästa.
På första bilden är det thor och jolt.
Bild nr 2 och 3 är på Thor.
Bild nr 4 är när Thor och pappa Sigge myser i mattes säng.
Bild nr 5 är på Molly.

1 kommentar:

  1. Sån söting Jolt är....Ja Thor oxå förståss.
    Alltså dom är så lika Aramis o Thor att vid första anblicken så tror jag att det är min hund. Haha...
    Tråkigt med migränen, krya på dej.

    Bibbi

    SvaraRadera