torsdag 24 september 2009

Jobbig dag.

Äntligen är den här dagen så gott som slut. Den har varit jobbig, suttit i möte med soc i 2,5 timmar där dom kom fram till att mina pojkar inte har det så bra hos pappa och att dom ska prata med honom. Vad nu det ska göra för nytta. Jag har ju försökt prata med honom i 4 år. Men, men vi får väl se hur det går. Men det känns ganska skönt att skolan och barnhabiliteringen åtmonstone har reagerat.
I morgon ska jag till vårdcentralen och träffa en ny läkare som förhoppningsvis fortsätter sjukskriva mej tills jag får börja behandling på psykiatrin, och låter mej träffa kuratorn under tiden jag väntar.
Vår kvällspromenad idag drog till sig 6 hundar idag, det känns bra.
Vi börjar bli ett litet gäng nu äntligen.
På lördag ska jag åka till Karlsborg och gå på bonde marknaden, det ska bli trevligt och bra träning för Thor och Sigge som jag tänkte ska få följa med.

2 kommentarer:

  1. Vad stark du är som orkar kämpa på det sätt du gör.

    Önskar dej allt gott, och lite medvind nu.

    Bibbi

    SvaraRadera
  2. Ja kämpar det gör du Ala, men som någon sa skam den som ger sig.
    Jag har nya utmaningar fick hem kantarellsöks boken idag.
    kram vi hörs Pia

    SvaraRadera