lördag 26 september 2009

Hoppas på en trevlig dag!

Ja nu så ska det snart bära av till Karlsborg och gå på bondens dag. Det blir jag, Gabriel, Thomas och hundarna. Jag hoppas på att det blir en trevlig och lugn dag för det behöver jag verkligen. Igår var jag hos läkaren och hon skulle sjukskriva mej i 2 månader till och sen ska jag tillbaks till min ordinarie läkare om just nu var på utbildning. Vi får vål se vad som händer då. På vår kvällspromead igår blev vi bara 3 st men vi hade jätte trevligt. Nej nu ska jag gå in i duschen och sen åker vi.

1 kommentar:

  1. Hej hoppas ni får det bra.
    Jag kommer nog att hamna i Mariestad med Erik, han kom hem innan elva igår förresten.
    Han har övertalat mig att få ta sina 1200 kr som finns på spar kontot till kläder. gör det då tänkte jag sedan avslutar jag de kontona som deras far kan se hanska skita i vad ungarna har och inte har.
    Jag vill inte åka till Karlsborg eftersom jag då säkert möter dum Lennart och sedan är min dag förstörd.kram Pia

    SvaraRadera