måndag 28 september 2009

Måndag jippie!

Jaha nu var det måndag igen, en ny vecka och nya tag.
Nu har jag varit på soc och försäkringskassan. Det verkar som att jag har rätt att få sjukpenning trots allt. Det tycker jag låter bra, men samtidigt känns det tråkigt att ha fått leva på soc i 3 år helt i onödan. Men men vi får väl se hur det blir.
Ungarna har inte kommit iväg till skolan men det är väl bara kämpa och ta nya tag i morgon.
Jag ska i alla fall ta och gå ut en sväng med hundarna och njuta över att ett evk möte som jag skulle ha i eftermiddag blev inställt.
Jag fick lov att ringa till barnhabiliteringen igen och stöta på om recept, dom hade bara skrivit ut för en månad istället för 4, jag blir så trött på dom. Jag var ju där i onsdags och då sa dom tydligt att jag hade recept på apoteket för de närmaste 4 månaderna och att vi skulle förnya det vid nästa möte om 2-3 månader.
Undrar när något som har med vård och min familj ska fungera. Aldrig känns det som.

1 kommentar:

  1. Är det meningen att han ska ta consertan var tredje dag typ eller de är ju rent galan mot er jag tyckte det kunde var strul men det ni möter är ju makalöst.

    SvaraRadera