fredag 11 september 2009

Härlig dag i skogen!

Nu har vi varit ute i skogen nästan hela dagen. Vi gick ut vid 13 och kom hem vid 18 tiden. Det var jag, Gabriel och hundarna. Min dotter Sara och hennes sambo och hund Athena. Hon är en 4årig schäfertik. Min vän Pia och hennes valp Jolt. Min vän Erika som har en av mina valpar Cookie. Vi har lekt och tränat lite. Vi gjorde en liten uppsöksruta som vi testade valparna i, det var lite svårt men de tyckte nog att det var roligt. Vi tvåbenta tyckte i alla fall att det var en trevlig dag som har förflutit. Det är alltid gått med lite fika och korvgrillning i skogen. Men nu när man kommit hem och satt sig och tagit det lite lugnt så känner man hur trött man är, jag somnade nästan nu när jag satte mej framför tv och kollade nyheterna. Jag kom fram till att det är nog bäst att jag sätter mej här framför datorn en stund och skriver lite här annars hade jag somnat. Nu har allt som jag skrev om i morse nästa blivit tvärtom. Min stora pojk har åkt till pappa men lillebror och hans "tjej" ska sova här i stället. Jag hoppas att jag snart får hem min datakabel så jag kan lägga in lite bilder på våra bravader.

2 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt härlig dag, synd att man inte kunde vara med.
    Visst är det roligt att träna dom??!!
    Se alla framsteg.

    Hälsa familjen.

    B

    SvaraRadera
  2. 15 Kg ???? Ska du dra omkring med en elefant eller??!! Haha.... Nu måste JAG väga Aramis...

    B

    SvaraRadera