tisdag 22 september 2009

Tisdagkväll!!

Ja nu är det kväll igen och vi har varit ute på våran kvällspromenad. Det kom inga nya förmågor men vi blev i alla fall 5 hundar med hussar och mattar.
Nu har dom ringt från öppenpsyk mottagningen och psykologen jag träffade igår ska rekomendera att jag får påbörja en behandling där så det låter ju lovande. (Hon menar att jag har ptsd.) Det tråkiga är att jag troligtvis inte kommer igång förrän tidigast i mars. Jag bara "stängde av" när jag fick samtalet.
Men vi får väl se hur det går, jag har ju mina barn och hundar som håller igång mej. Imorgon ska jag till barnhabiliteringen med Gabriel, vi ska träffa en sjuksköterska och en arbetsterapeut. Ska bli intressant att se vad som har att säga.
Nej nu ska jag lägga mej och titta på Out of sight som börjar på 6:an nu om några minuter.
Hoppas barna somnar snart.
God natt alla bloggläsare!!

2 kommentarer:

  1. Morning...
    Ja, det är underbart när man får den kontakten med dom, Laban är ju mer svår, han blir på något sätt blockerad, men inte så att det är precis åt helvete...utan det går ju men man får lägga mer tid bara.Men Aramis är fantastisk. Sen är han ju så otroligt underbar..o charmig.

    Lycka till idag.

    Kramizar

    SvaraRadera
  2. Hej hoppas du får iväg små kräken dina idag så att du får lite lugn ett par timmar. lycka till på hab. hoppas ni får träffa Christer hälsa i så fall. kram tänker på dig.

    SvaraRadera