fredag 18 september 2009

fredagsmys!!!

Ja nu har fredagen gått och jag har hunnit med en del i alla fall. Thor har fått ett nytt halsband och jag skafade mej en nu surfsticka och hoppas att det ska funka bra nu. Jag fick ett telefonsamtal idag om en av mina valpar. Det var om Jojje som flyttade till Västerås. Han har bytt ägare men bor fortfarande i västerås. Den nya ägaren verkade jätte trevlig och tyckte att han är trevlig och snäll m.m. Jag önskar dom lycka till och hoppas att dom ska trivas ihop och ha det bra. Jag lovade att skicka lite bilder på mamma pappa och brorsan, får väl tipsa om den här sidan också. Nu har lill killen varit på disco och han hade tyligen haft det jättekul. Jag och storebror Gabriel passade på och kollade på en film tillsammans och myste med lite god mat. Sen var det dax för en liten kvällstur med Thor och Jolt som fick springa av sig lite. Nej nu ska jag stänga av burken och lägga mej och kolla på den stora burken i stället. Det finns säkert något som man kan somna till, ja för det är vad jag gör. Det går bara inte hålla sig vaken framför tv.

1 kommentar:

  1. Morning,
    Ja, tv:n är rena sömnmedlet.
    Jasså, varför skulle dom inte ha honom kvar för då???

    SvaraRadera